Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2011. május 5., csütörtök

Jézus kronológia


A biblia.hu weboldalon található Jézus Krisztus életének eseményei kétszázkilencvenegy pontban, amelyet elkészítettem a The Word-be modulként.
A Jezuskronologia.gbk.twm modul letöltése innen 15,6 MB.

Használjátok az Úr dicsőségére!
Áldás!
Blaci

2 megjegyzés:

  1. Amióta rá találtam a blogodra, minden TheWord modult letöltöttem. Ez a program nagyon hasznos a számomra a Biblia tanulmányozásnál. Ezzel párhuzamosan szoktam ezt is http://www.scripture4all.org/ . Nem tudom a számodra mennyire ismerős ez a program, de ez segít hogy az eredetit összetudjam hasonlítani a magyar fordításokkal. Nagyon hálás vagyok a munkádért és értékelem benned ezt az igyekezetet. Bár csak több magyar testvér szeretné meg a Bibliát és tanulmányozná azt, akkor sok hívőnek az élete megváltozna. Testvéri szeretettel üdvözöllek, Zsolt.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsolt!
    Köszönöm a megjegyzésed, természetesen ismerem a scripture4all.org oldalt, rendkívül hasznos az ott található interlineáris bibliák, de a The Word-be is letölthetőek interlineáris Biblia modulok.
    Áldás!
    Blaci

    VálaszTörlés