Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2011. október 22., szombat

Több mint 200 The Word modul letölthető


Több mint két éve kezdtem el a The Word-be modulokat készíteni.
A két év alatt sok-sok modul készült el, amelyek mérete együtt több GB.
Néhány hete utána néztem az Interneten olyan szolgáltatónak, amely viszonylag kedvező áron biztosít korlátlan tárhelyet.
Így választottam a HostGator.com szolgáltatót.
A napokban kezdtem el feltölteni azokat a modulokat, amelyeket készítettem, illetve letöltöttem az Internetről.
Most megosztom veletek a The Word-höz feltöltött moduljaimat.
Több mint 200 modul tölthető le a linkekről:

Telepített keretprogram
(Portable, telepített TheWord, kicsomagolás után használható, az alábbi linkekről letölthető modulokat csak be kell másolnod a books vagy bibles almappákba!)
Books modulok
(Letöltés után a modult másold be a The Word bibliai keretprogramod books almappájába és a program újra indítása után használható!)
Bibles modulok
(Letöltés után a modult másold be a The Word bibliai keretprogramod bibles almappájába és a program újra indítása után használható!)


Áldás!
Blaci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése