Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2011. augusztus 1., hétfő

Nice Life: Merj szeretni törlése

2011. június 28.-án tettem közzé a Merj szeretni 40 napos tanulmányt, amelyet a Nice Life oldaláról töltöttem le és készítettem el a The Word-be jóhiszeműen.
Az Immanuel Alapítvány Kiadója adta ki ezt a könyvet és Ők nem adtak engedélyt semmilyen formában a Nice Life-nak, hogy kikerüljön az Internetre.
Géczi Károly testvérem hívta fel erre a figyelmem, én ezért természetesen azonnal letöröltem a letöltések közül.
A Merj szeretni könyv megvásárolható az Immanuel Alapítvány Kiadójánál.

Áldás!
Blaci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése