Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2010. február 10., szerda

The Word bibliai program bemutatója


Veresen a Baptista Imaházban február 19.-én pénteken 18.00.-tól egy nyitott alkalmat tartunk: A The Word bibliai program használata címmel.
Várjuk mindazokat, akiket érdekel, hogyan lehet hatékonyabban Bibliát tanulmányozni. Aki szeretné látni, hogy mit jelent 10 magyar nyelvű Bibliát együtt kezelni, használni.
Néhány számítógépet be fogunk állítani, hogy akik eljönnek ki tudják próbálni ezt a programot. Természetesen akinek van noteszgépe hozza magával, hogy feltehessük a saját számítógépére a programot, hogy bármikor használhassa. Ha nincs noteszgéped, akkor hozz magaddal egy pendrive-ot. Legalább 2GB-os legyen, mivel arra is rá tudjuk tölteni a bibliai programot.
Az este folyamán szeretném bemutatni, hogyan kell a programot használni, milyen beállításokat érdemes elvégezni, hogyan kell új modulokat készíteni és kérdéseidre szeretnék válaszolni.
Áldás!
Blaci

3 megjegyzés:

  1. Draga testvérem, nagyon örülök ennek a lehetőségnek amit rajtad keresztül kapunk.Életem legdrágább kincse, hogy megérthetem az igét.A kérésem ha megtudnátok oldani készítsetek videó felvetélt erről az alkalomról.Én is fel tettem a gépre a programot de a modulokkal nem tudom mit kezdjek, sajnos nem jöttem rá, hogy legyen látható a programban?
    Ha van lehetőséged írj nekem, hogy hogyan tudom használni a modulokat.Előre is köszönöm a válaszod.
    Kiss Zsolt
    agapekzs@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Tisztelt Baranyai László!

    Nemrég töltöttem le a BIblia programot. Nagyon hasznosnak tartom minden tekintetben, egyedül csak annyi a gondom vele, hogy pont a Biblia versek vannak angolul. Az egész menü magyar, könnyen kezelhető, de a Biblia szövege angol. Honnan tudnám letölteni a magyar BIbliát hozzá?

    Köszönettel:
    Veresné Márti

    VálaszTörlés
  3. Kedves Márti!
    A magyar Bibliák letölthetősége:

    http://baranyilaszlozsolt.com/theword/bibles/

    Áldás!
    B.László

    VálaszTörlés