Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2009. augusztus 1., szombat

Elindulás!

Isten iránti hálával indítom el az e-Sword magyar modulok oldalt.
Néhány hete olvastam Sinka Csaba testvérem bejegyzéseit a bibliaprogramok.blog.hu -n.
Az e-Sword programhoz Csolák Béla testvérem készített magyar nyelvű Biblia modulokat. Békés-Dalos, Új fordítás, Bibliai nevek és fogalmak)
Regisztrálás után letölthető a http://www.ktgymiskolc.hu/home.php oldalról.
Kedvet kaptam, hogy én is készítsek magyar nyelvű modulokat, mivel nagyon sok Bibliai program van, de kevés a magyar és általában csak a Károli tölthető le hozzájuk.

Elkészítettem Vida Sándor testvér (1971) Újszövetségét.


Felvettem a kapcsolatot a jogutóddal, Kerékné Dr. Vida Paulával.
Készséges volt és megengedte, hogy édesapja Újszövetség fordítása belekerüljön modulként az e-Sword programba.

Tegnap este volt nálunk Kerékné Dr. Vida Paula és megkaptam az írásos engedélyt is. Szabad az út, hogy a Vida Újszövetség mások számítógépére is felkerülhessen!

Dicsőség az Úrnak!

Aki szeretné megkapni az küldjön egy emailt.

baranyilaszlozsolt@gmail.com

Áldjon az Úr!

Blaci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése