Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2009. október 24., szombat

Óraátállítás!


Internetet böngészve olvastam a következő bejegyzést:
"Szombat este lefekvés előtt állítsátok vissza az órát egy órával, vagy állítsátok be hajnali négyre, hogy akkor állítsátok vissza az órán egy órát, ahogy az hivatalosan ki van hirdetve! Aztán feküdj is vissza aludni, hiszen nyertél egy órát!"

Ma reggel négy órakor feküdtem le, de nem azért, mert elnéztem a napot. A Czeglédy Újszövetséget olvastam végig versről versre, és javítottam ki a digitalizált fájlt, hogy elkészüljön az újabb modul.

Mi mindenre van, és mi mindenre nincs időnk? Mire használod fel ezt a +1 órát?
A Biblia figyelmeztetése van a szívemben:
"Jól vigyázzatok tehát, hogyan éltek; ne esztelenül, hanem bölcsen, kihasználva az alkalmas időt, mert az idők gonoszak." (Ef 5:15-16 [Hu Újford])

"szüntelenül imádkozzatok, mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által a ti javatokra."
(1Thesz 5:17-18 [Hu Újford])

Az Úr Lelke késztessen!

Áldás

Blaci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése