Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2009. november 20., péntek

A Csia modul elkészült


Csia Lajos református lelkész Újszövetség fordítását már én is hónapokkal ezelőtt elkészítettem ami a Puszta létnél többet első kiadás szövegével volt megegyező.
Csia Lajos unokája megadta az engedélyt, hogy bele kerülhet az e-Sword-be és The Word-be modulként ez a Biblia fordítás is azzal a feltétellel, hogy a 2005-ös kiadást készítsük el.
Csolák Béla testvér elkészítette az e-Sword modulokat az ő oldaláról letölthetőek.
Elküldte nekem a digitalizált fájlt amit én is átnézek és a javítás és szerkesztés után elkészítem a The Word-be modulként.
Köszönet Béla testvérnek az áldozatos munkájáért.

Figyelmetekbe ajánlok egy weboldalt ahol írásai közül néhány fenn van a Csia Lajos testvérnek.

Áldjon az Úr!

Blaci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése