Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2012. október 22., hétfő

Biblia modulok javítása

A napokban kezdtem hozzá, hogy átnézzem azokat a Biblia modulokat, amelyeket az elmúlt három év alatt készítettem.
Mivel az angol és magyar versszámozás között jelentős eltérés van, illetve a magyar Bibliák között is van jó néhány számozási eltérés, ezért becsúsztak hibák a modulokba.
A munkámat az is nehezítette sokszor, hogy több Biblia szövegét digitalizálni is kellett.

Ma kaptam egy levelet amelyből idézek egy részletet:
"Kedves László!
Gyülekezetünk nevében (Golgota Dél-Pest) szeretném megköszönni a Revideált Károli (Veritas) modult a theWord programhoz. A modult arra használjuk, hogy a lelkész által épp felolvasott igeverset a gyülekezetben kivetítjük, így ez nagy áldást jelent sokunk számára.
Találtam néhány apró hibát a blogon feltöltött modulban, melyeket megosztanék.
Ha tudsz rá időt szakítani, érdemes lehet utánajárni..."

Nagyon örültem a levélnek és a hibajegyzéknek, amely által könnyedén tudom javítani a Biblia modult.

Kérlek benneteket, ha találtok hibákat írjátok le és küldjétek el a következő email-re
baranyilaszlozsolt(kukac)gmail(pont)com

Áldás!
Blászló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése