Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2011. február 5., szombat

Az elkészített modulok használatához


A napokban kaptam néhány kérdést e-mailben az elkészített modulokkal kapcsolatosan.

"Használom a The Word programot és az lenne a kérdésem, hogy a magyar modulokat miért nem sikerül a keretprogramba beillesztenem. Letöltöm, majd beadja a The word keretprogram ablakát, de a modul nincs a programban. Ezeket a fájlokat nem sikerül betöltenem: TWM, ONT, NT, ZIP.
Az Újszövetségi Fogalmak Szótára és a Biblia világa képekben azt viszont sikerült, ez a kettő is ZIP fájlban volt, viszont mikor az alkalmazásra kattintottam, megjelent a telepítő és feltelepítette a The word keretprogramba. De ez setup. zip fájl volt, a másik ami nem sikerül az gbk. zip fájl. Erről az oldalról próbáltam:

https://sites.google.com/site/baranyilaszlozsolt/home/letoltesek

Kérném a segítségét, hogy milyen lépéseket szükséges végrehajtanom. Az említett fájlok, nekem a dokumentumok Downloads mappában találhatóak. Vagyis innen, hogyan tudom a keretprogramba beilleszteni.

Előre is köszönöm a segítségét."


Két helyről is lehet letölteni elkészített modulokat amelyeket én készítettem.

Az elkészített modulok (régebbi modulok)

Az elkészített modulok 2 (a legutóbbi modulok)

Amikor az első modulokat készítettem volt közöttük néhány amelyeket a kicsomagolás után lehetett telepíteni.

A modulok többségét letöltés (és esetleges kicsomagolás) után be kell másolni a The Word mappán belül található két almappa egyikébe (Bibles, Books).

A fájlok kiterjesztése alapján a következők:
A Books almappába kell másolni minden .twm kiterjesztésű fájlt.

A Bibles almappába kell másolni a Bibliákat, a kiterjesztésük attól függően változik, hogy teljes Biblia (.ont) vagy csak Újszövetség (.nt) vagy csak Ószövetség (.ot).

Remélem, hogy segít ez a néhány instrukció.
Áldás!
Blaci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése