Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2010. július 2., péntek

A Veresegyházi Városi TV-ben


A Veresegyházi Városi TV stúdiójában voltam felvételen, ahol a gyógyulásról tehettem bizonyságot.
Csütörtök este a Városi TV-ben sugározták a Hit Remény Szeretet műsorában.
Természetesen a TV weboldalán megtekinthető a riport.
Dicsőség Istennek a gyógyulásokért!

Két Biblia vers, amelyek elhangoztak a műsorban bátorítson Benneteket is:

Hívj segítségül engem a nyomorúság idején! Én megszabadítlak, és te dicsőítesz engem. Zsolt 50:15

Gyógyíts meg, URam, akkor meggyógyulok, szabadíts meg, akkor megszabadulok, csak téged dicsérlek. Jer 17:14
Áldás!
Blaci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése