Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2009. augusztus 10., hétfő

Gedeon Társaság


Egy újabb nagyon jó hír!
Vohmann Péter testvérem, barátom ajánlásával megkerestem a Gedeon Társaság vezetőjét Úhri Imre testvért, hogy az általuk ajándékozott Újszövetségek, melyet Ravasz László fordított, bekerülhessen az e-Sword programba modulként.
Folyamatban vannak a tárgyalások.

A Gedeon Társaság honlapja

Dicsőség Istennek!

Blaci

5 megjegyzés:

  1. Kedves Testverek! Szeretnek magyar nyelvu Gedeon Ujszovetseget rendelni a gyulekezetunk szamara. Meg tudnak irna, hova forduljak? Isten aldasaval: Drotos Arpad, lelkipasztor, NY

    VálaszTörlés
  2. Elfelejtettem megirni az internetes cimemet Gedeon Ujszovetseg rendeles ugyben: arpaddrotos@yahoo.com Koszonettel

    VálaszTörlés
  3. Egy-két hónappal ez előtt megfordult a fejembe (mivel abszolút hittel rendelkezem) jó lenne elolvasni az újszövetséget. Nem tudtam hol lehet beszerezni, de a JÓISTENRE bíztam, hogy hozzám kerül amikor kell. Egy szállodában voltunk a férjemmel, és a férjem ott fedezte fel az önök bibliáját. Nagyon szépen köszönöm önöknek ezt az áldozatos munkájukat. Nekem nem a hitem megerősítésére van szükségem, hanem hogy pontosan tudjam mit ír a biblia, és most már olvasom, és sok új dolog van ez által amit tisztán látok. ISTEN ÁLDJA AZ ÖNÖK MUNKÁJÁT, hogy minél több emberhez eljusson. Egy fiatal anyuka akinek én mondtam, hogy forduljon JÉZUSHOZ, ISTENHEZ tegnap beszéltem vele, és ő is megkereste otthonában a bibliát, mert emlékezett rá, hogy valahonnan van neki, elhozta hozzám megmutatni, és neki is az önök bibliája volt, úgy hogy ő nem is tudta honnan van neki. Az enyém egy nagy kék 3 nyelvű, az övé egy kicsi fehér műbőr kötés, ez nagyon szép ez a fehér, és jó mert könnyű magaddal vinni.
    Még egyszer ÁLDJA ÖNÖKET A JÓISTEN: Gyöngyi

    VálaszTörlés
  4. Most keszul a Karoli forditas legujabb revizioja. Az Ujszovetseg probanyomasa mar kaphato eleg reg ota. Veluk is fel lehetne venni a kapcsolatot, hogy egy "modern" forditas is bekerulhessen ezekbe a rendszekbe.

    VálaszTörlés
  5. Áldja az Ur mindnyájukat!Nekem nincs Bibliám,csak az önök ujszövetsége,venni nem tudok sajnos,kérem önöket ha módjukban áll küldjenek nekem egy Bibliát ami ingyenes,a Gedeon társaságét.Cimem: Méri Sándorné 2151 Fót Kodály Zoltán u.24 szám Köszönöm az Ur nevében!

    VálaszTörlés